Let op! Wij zijn open onder aangepaste omstandigheden! Reserveren is verplicht. Klik hier voor de corona-maatregelen.

  • Coronamaatregelen: reserveren verplicht

    Trek die boulderschoenen uit de kast! Vanaf 1 juli mogen onze deuren weer open! Uiteraard wel onder aangepaste omstandigheden. Het belangrijkste verschil is dat je je klimsessie moet reserveren en dat je per sessie 2 uur mag klimmen. Reserveren is mogelijk vanaf 25 juni om 12.00 uur.

    Niet-leden

    Niet-leden kunnen hier reserveren en meteen afrekenen.

    Let op: Zijn je strippen op en heb je geen abonnement meer, maar ben je wel van plan deze weer te nemen? Dan moet je voor je eerste reservering het losse bedrag afrekenen. Dit storten we aan de kassa terug op je pas als je een strippenkaart neemt of abonnement afsluit.

    Leden

    De afgelopen periode zijn wij overgestapt op nieuwe ledenadministratiesoftware. Daardoor kunnen leden met abonnement of strippenkaart vanaf nu inloggen op de website bij Mijn GRIP en kunnen hier kosteloos hun klim- of bouldersessie reserveren. Een andere mogelijkheid is de GRIP Nijmegen app te downloaden. Je kunt 1 week vooruit reserveringen plaatsen.

    Je mag 1 klimsessie per dag reserveren en maximaal 3 per week. Je kunt alleen een reservering voor jezelf plaatsen. Wil je met je boulder buddies afspreken dan moet iedereen dus een aparte reservering maken.

    Stap 1. Wachtwoord aanvragen en inloggen 

    • Download de “GRIP Nijmegen” app via Google Play of de App Store of ga naar Mijn GRIP via deze website.
    • Check je mail. Als het goed is heb je van ons een automatische ‘Wachtwoord instellen’ mail gehad
    • Heb je geen ‘Wachtwoord instellen’ mail gehad? Klik bij het inlogscherm dan op ‘Wachtwoord vergeten’ en vul je e-mail adres in
    • Check je mail en stel via de link een wachtwoord in
    • Je kunt nu inloggen!
    • Controleer je persoonlijke gegevens

    Let op: Per lid moet je een uniek e-mailadres hebben om te kunnen inloggen en reserveren. In sommige gevallen (met name ouders en kinderen) stond in onze oude database hetzelfde e-mailadres bij meerdere personen. Neem in dat geval contact met ons op en vermeld per gezinslid een uniek e-mailadres; wij kunnen die aan een account koppelen zodat inloggen mogelijk wordt.

    Stap 2. Reserveren

    • Ga via de app of website naar ‘Reserveren’ en klik op ‘Ik wil een activiteit reserveren’
    • Kies vervolgens of je wilt boulderen of klimmen en kies de juiste leeftijdscategorie.
    • Kies een datum en tijdsblok
    • In het volgende scherm wordt de activiteit verrekend naar 0 euro en kun je bevestigen met ‘Nu reserveren’
    Stap 3. Eerste bouldersessie
    De overgang naar nieuw ledenadministratiesoftware betekent ook dat er een aantal zaken geregeld moet worden wanneer je de eerste keer komt boulderen.
    • We controleren je persoonlijke gegevens
    • Je ondertekent  een validiteitsverklaring
    • We maken een nieuwe pasfoto
    Als dit geregeld is, krijg je van ons in ruil voor je oude GRIP pas een nieuwe pas! Ben je je oude pas kwijt? Dan kost je nieuwe pas 5,70 borg. Tijdens de Corona periode heb je je pas nog niet nodig omdat je strip al wordt afgeboekt bij het maken van je reservering. Zodra je weer gewoon binnen kunt lopen, kun je met deze pas zelf inchecken in onze nieuwe ‘fastlane’.
    4. Coming soon
    Binnenkort kun je via Mijn GRIP ook online je saldo en strippen inzien en/of opwaarderen. Ook zul je wijzigingen kunnen maken aan je abonnement.